Μαθητές του 13ου δημοτικού σχολείου κέρδισαν το πρώτο βραβείο σε διαγωνισμό τεχνολογικών δεξιοτήτων

Η ομάδα του 13ου Δημ. Σχολείου Σερρών αναδείχθηκε νικήτρια κερδίζοντας το 1ο Βραβείο στον Σχολικό Διαγωνισμό Coding που διοργάνωσε η Samsung  Electronics  Hellas σε συνεργασία με το British Council. Στην ομάδα συμμετείχαν οι μαθητές της Ε΄ τάξης του Κινηματογραφικού  Εργαστηρίου, Τάσος Γρούνας, Θανάσης Κρικέλης,  Θοδωρής Ράμναλης,   Δήμητρα  Σιβρίδη,  Κωνσταντίνος Στεφανίδης και φυσικά ο  δάσκαλός τους Λατίνης Ανδρέας που είχε την ιδέα, την ευθύνη καθοδήγησης των μαθητών  και τον  συντονισμό του  όλου εγχειρήματος. 

Συνολικά 21 ομάδες από δημοτικά και Γυμνάσια της χώρας αποτελούμενες από 2 έως 5 μαθητές, συμμετείχαν στο διαγωνισμό, αναπτύσσοντας τις ιδέες τους για τη δημιουργία μίας εφαρμογής ή μίας ιστοσελίδας που δίνει λύση σε ένα καθημερινό σχολικό τους πρόβλημα.

Οι μαθητές των 10 καλύτερων ομάδων παρουσίασαν τις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες εφαρμογές τους σε μια  εκδήλωση που έλαβε  χώρα  στις 25 Μαΐου στο  INNOVATHENS στην Τεχνόπολη  στο Γκάζι μπροστά σε μια τριμελή κριτική επιτροπή.

Σε ανακοίνωσή της η διευθύντρια του σχολείου κ. Βασιλική Βούτσιου απευθύνει ευχαριστίες προς τον Ρόντση Κυριάκο για την ανάπτυξη κώδικα  προγραμματισμού και την εμμονή του στην αρτιότητα, τον Παναγιώτη Γκούβερη, τη Χρυσάνθη Παλάζη, τη Φωτεινή Χατζηπαπά για την πολύτιμη βοήθειά τους, τον Κώστα Τζήκα για την επιμέλεια της μετάφρασης στα Αράβικα και στα Κούρδικα και τους γονείς των μαθητών που στηρίζουν θερμά τέτοιες δράσεις.

Η ομάδα του 13ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών ανέπτυξε την εφαρμογή “Help Friend”. Μέσω του “Help Friend”, οι μαθητές μπορούν να καταγράφουν τα συναισθήματά τους με σκοπό την αντιμετώπιση των προβλημάτων, την ενεργή επικοινωνία μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών και τη μείωση αρνητικών συμπεριφορών στο σχολείο. Το ερωτηματολόγιο της εφαρμογής ήταν επίσης μεταφρασμένο στην αραβική και κουρδική γλώσσα για να χρησιμοποιηθεί και από τα 35 προσφυγόπουλα που φοιτούν στο σχολείο.

Το έπαθλο του διαγωνισμού ήταν τεχνολογικός εξοπλισμός Samsung αξίας 3.000€ για το σχολείο, καθώς και ένα Samsung tablet για κάθε μαθητή και τον εκπαιδευτικό της νικήτριας ομάδας.

«Για μας που κουβαλάμε κάποια χρόνια στην εκπαίδευση,  η  χρήση ψηφιακών  μέσων στη  διδασκαλία μας γεμίζει άγχος. Νιώθουμε ότι το παραδοσιακό «μολύβι και χαρτί» είναι απαραίτητα και αναντικατάστατα» δήλωσε η Βασιλική Βούλτσιου, διευθύντρια του 13ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών και συνέχισε «Φέτος, ανοίξαμε την σχολική μας αγκαλιά σε ένα τσούρμο προσφυγόπουλα. Μαθητές με άλλη γλώσσα, άλλες μνήμες, φόβους και ελπίδες από αυτές που έχουμε συνηθίσει. Η πέμπτη δημοτικού, η οποία κέρδισε το φετινό διαγωνισμό, δεν είναι μια ταλαντούχα ή ξεχωριστή τάξη. Είναι μια τάξη όπως όλες οι άλλες, η οποία ωστόσο θέλησε να γνωρίσει περισσότερο τον διαφορετικό πλησίον της. Τα παιδιά με την καθοδήγηση των  δασκάλων τους  και τα εργαλεία  της  ψηφιακής τάξης, έφτιαξαν ένα λογισμικό συναισθηματικής ενημερότητας, με το οποίο μπορούν να κατανοούν καλύτερα το συναίσθημα της τάξης, του σχολείου και των φίλων τους, δίχως περιορισμούς γλώσσας χαρτιού ή μολυβιού. Συγχαρητήρια στα παιδιά  Τάσο, Δήμητρα, Κωνσταντίνο, Θοδωρή και τους καθοδηγητές τους Κυριάκο και Ανδρέα».

Η Ειρήνη Βασιλείου, Marketing & Communications Manager στη Samsung Electronics Hellas, δήλωσε: «Θα θέλαμε να συγχαρούμε όλους τους μαθητές που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό καθώς και όλους τους εκπαιδευτικούς που υποστήριξαν τόσο ένθερμα την προσπάθειά τους. Όλες οι ιδέες είχαν εξαιρετικό ενδιαφέρον και ελπίζουμε να αξιοποιηθούν σύντομα στα σχολεία τους. Στη Samsung θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των νέων, ως απαραίτητο εφόδιο για το μέλλον τους».

Το πρόγραμμα εκπαιδευτικών εργαστηρίων Coding είναι ειδικά σχεδιασμένο για τα σχολεία που διαθέτουν τη Smart Classroom της Samsung και ο εν λόγω διαγωνισμός πραγματοποιείται στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος. Συνολικά 21 ομάδες, αποτελούμενες από 2 έως 5 μαθητές, συμμετείχαν στον διαγωνισμό, αναπτύσσοντας τις ιδέες τους για τη δημιουργία μίας εφαρμογής ή μίας ιστοσελίδας που δίνει λύση σε ένα καθημερινό σχολικό τους πρόβλημα. Οι μαθητές των 10 καλύτερων ομάδων παρουσίασαν τις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες εφαρμογές τους σε μια τριμελή κριτική επιτροπή. Τα μέλη της κριτικής επιτροπής του διαγωνισμού ήταν: η Ελίνα Ροϊνιώτη, Κοινωνιολόγος και ερευνήτρια στον τομέα των ψηφιακών παιχνιδιών, Πάντειο Πανεπιστήμιο – Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, η Σοφία Αξωνίδη, Υπεύθυνη διαχείρισης WWF Greenspaces και ο Γιώργος Γκριτζάλας, Digital Marketing and Social Media Specialist, Co–Founder Hangover media.

 

Τελευταία ενημέρωση: 
Τρί. 30 Μάιος. 2017 - 11:48